آشپزی های من

آشپزی های من

کلبه آشپزی
آشپزی های من

آشپزی های من

کلبه آشپزی

من تورا چشم براهم

 این جمعـــــہ هم از دیدن رویـــــت خبرے نیست

دیگر نفســــــم هم،نفــــــس معتبـــــــرے نیست

رد مے شـــود این جمعـــــہ و تا لحظــــہ آخـــر

 از آمــــدن سبــــــز تــــــــو اما اثرے نیست...  

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید هاشمى یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام امىدوارم زندگىتون هم به زیبایى ورنگو لاابو خوشمزدگىه غذاهاتون باشه. ماکه همىشه ازدست پخت شما لذت بردیم انشاالله همىشه شاد باشىد

سلام به برادر عزیزم خیلی ممنون از محبتت .انشاالله درکنار شما عزیزان

حمید هاشمی یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ب.ظ http://hamidhashemi.1351@yagoo.com

سلام امىدوارم زندگىتون هم به زیبایى ورنگو لاابو خوشمزدگىه غذاهاتون باشه. ماکه همىشه ازدست پخت شما لذت بردیم انشاالله همىشه شاد باشىد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد