آشپزی های من

آشپزی های من

کلبه آشپزی
آشپزی های من

آشپزی های من

کلبه آشپزی

آش یا سوپ ماکارونی



نظرات 1 + ارسال نظر
گیتا @ اشپزی من در کانادا چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ب.ظ http://farsi.mycookingincanada.com/

سلام دوست عزیز. ممنون که منو با بلاگ زیباتون اشنا کردین . کارهاتون بسیار زیبا و با سلیقه است . تبریک میگم . امیدوارم موفق و سلامت باشید

سلام دوست گرامی . بسیار بسیار خوشحالم که به وبلاگ من سرزدید. من به سایت ارزنده شما سر زدم و چند دستور تهیه شیرینی و کیک را استفاده و اجرا کردم و نتیجه فوق العاده بود. من به تازگی سعی در ثبت و به قولی آموزش نحوه آشپزیم کردم و قطعا نیاز به نظرات، پیشنهادها و صد البته راهنمائیهاتون دارم. خوشحال می شم با توجه به اینکه به شیرینی پزی و دسر علاقه مندم منو از راهنمائی هاتون بی نصیب نگذارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد